Shim Kit

2000-2006 | silnik: S54
arti
Posty: 40
Rejestracja: czw sie 16, 2012 01:25
Lokalizacja: EPWA
Kontakt:

Shim Kit

Post autor: arti » wt paź 09, 2012 11:49

Witajcie,

Odnalazlem troche podobne tematy ale jakos nie dotarlem do odpowiedzi wiec dlatego pozwolilem sobie pytanie ponowic.

Od niedawna jestem posiadaczem M3 o przebiegu 64000km. Niestety mam tylko szczatkowe informacje odnosnie odwiedzin w serwisach i to kilka lat temu. Nie mam zadnej pewnosci ze przeszla Inspekcje I. Stwierdzilem ze nie byloby zle na razie sprawdzic zawory, pol biedy gdyby mialy odleglosc troszke za duza, raczej wole dmuchac na zimne i miec poczucie ze nie sa za ciasne. Priotytetowa jest dla mnie trwalosc emki i skoro juz sie na nia zdecydowalem to teraz tylko ja piescic.

Ale do rzeczy. Po ostatnich wydatkach zwiazanych do doprowadzaniem do stanu uzywalnosci rozwalonego zawieszenia nie stac mnie w najblizszych miesiacach na kupno Shim Kit. Nie bardzo tez widze potrzebe miec az taki zapas podkladek na stanie. Widzialem na niego ceny rzedu 1300pln. Dlatego pytanie czy jest wsrod Nas ktos kto posiada go i bylby w stanie wypozyczyc na jakis 1-2 dni. Naturalnym jest ze pokrylbym koszta uzytych podkladek oraz koszt za fatyge etc i zawracanie glowy wlascicielowi zestawu. Tak by obie strony byly zadowolone.

Jak ten temat rozwiazujecie na forum, macie jakies wypracowane zasady?
W moim przypadku ucze sie dopiero emki ale wiem ze wraz z moim mechanikiem podjelibysmy sie tej czasochlonnej regulacji zaworow. Po prostu troche boje sie czekac do wiosny kiedy juz mam nadzieje odrobie wszystkie straty spowodowane nieuczciwoscia sprzedawcy, jak sie pozniej okazalo handlarza... Pewnie znacie to tez z autopsji.

pozdrawiam
arti

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Shim Kit

Post autor: wania » wt paź 09, 2012 12:41

a nie latwiej pomierzyc i kupic tylko te plytki ktore beda potrzebne?

arti
Posty: 40
Rejestracja: czw sie 16, 2012 01:25
Lokalizacja: EPWA
Kontakt:

Re: Shim Kit

Post autor: arti » wt paź 09, 2012 13:12

wania pisze:a nie latwiej pomierzyc i kupic tylko te plytki ktore beda potrzebne?
Tak jest taka opcja myslalem o niej jako o ostatecznej, nie wiem tylko czy "shims" o wszystkich rozmiarach sa dostepne od reki np w ASO? No i mechanik jest 80km pod Warszawa wiec jest pewna niewygoda dojazdow pociagiem + czekanie na czesci. Jak nie bedzie innej rady to bede musial tak zrobic.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Shim Kit

Post autor: kostek_ja » wt paź 09, 2012 21:52

arti pisze: czy "shims" o wszystkich rozmiarach sa dostepne od reki np w ASO?
Są dostępne wszystkie rozmiary ale wyłącznie na zamówienie. Żadne ASO w PL nie ma nawet jednego kompletu w serwisie, więc tym bardziej poszczególnych płytek na stanie.

Sory, Inschape miało i chyba komuś nawet regulowało, ale to był mój zestaw, o czym dowiedziałem się dopiero przeglądając faktury.

arti
Posty: 40
Rejestracja: czw sie 16, 2012 01:25
Lokalizacja: EPWA
Kontakt:

Re: Shim Kit

Post autor: arti » wt paź 09, 2012 22:00

kostek_ja pisze:S± dostêpne wszystkie rozmiary ale wy³±cznie na zamówienie.
To fantastyczna wiadomosc, to jest wlasnie ten kraj! Narod Wybrany.

A ja z kolei dzisiaj z kolei mialem nie przyjemnosc rozmawiac z BMW Fus na temat zwrotu wahacza ktory kupilem 24h wczesniej bo niestety zostalem wprowadzony w blad i nie byl potrzebny. Narobilem rozruby ze to chyba jedyny kraj w ktorym nie przyjmuja zwrotow, wszedzie za oceanem czy to USA czy Kanada najwyzej moga wziac z 5% wartosci. Szkoda slow.

ODPOWIEDZ